Çalışma Alanlarım

Yetişkinler için Psikolojik Danışmanlık ve Değerlendirme Hizmetleri

Yetişkinlerin yaşamakta olduğu psikolojik sorunları analiz etmek, bireyin kendisini kişilik yapısını daha iyi tanımasına yardımcı olmak için psikolojik danışmanlık sürecini belirlemek amacıyla çeşitli test bataryaları kullanılarak psikolojik ölçme ve değerlendirme hizmetlerini yürütmekteyim.

Bireysel Terapi Alanları: Depresyon, Kaygı Bozuklukları (Obsesif Kompulsif Bozukluk, Panik Bozukluk, Özgül Fobiler, Sosyal Fobi, Yaygın Anksiyete Bozukluğu, Travma Sonrası Stres Bozukluğu)

Çocuk ve Ergenler için Psikolojik Danışmanlık ve Değerlendirme Hizmetleri
06-16 yaş aralığındaki çocuk ve ergenlerin yeteneklerini, becerilerini, duygu durumlarını, davranışlarını, gelişim düzeylerini ve zihinsel performanslarını saptayabilmek amacı ile çeşitli ölçme ve değerlendirme uygulamaları yapmaktayım. Bu uygulamalar ışığında saptanan duruma yönelik psikolojik danışmanlık ve çözüme yönelik çalışmalar planlamaktayım. Çocuk odaklı çalışmalar sırasında aileye gerekli danışmanlık hizmetleri de sunmaktayım. Bu çalışmalar, okul rehberlik servisleri ve öğretmenler ile de diyalog halinde yürütülmektedir.

Bireysel Terapi Alanları: Depresyon, Boşanma ve Çocuk, Kaygı bozuklukları, Sosyal Beceri GelişimiVerimli Ders Çalışma, Alt Islatma, Korkular, Mental Retardasyon, Öğrenme Bozuklukları, Gelişimsel Bozukluklar, Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu ve Davranış Bozuklukları

Çocuk ve Ergenler için Psikolojik Danışmanlık ve Değerlendirme Hizmetleri
Özel Eğitim Danışmanlığı
Değerlendirmelerimiz sonucunda, yaşı ile örtüşen düzeyde öğrenme, iletişim ve uyum becerilerini geliştiremediği tespit edilen çocuğun/ergenin bu alanlarda desteklenmesi ve yeni beceriler kazanması amacıyla özel eğitim çalışmaları planlanır. Bu çalışmalara paralel olarak, ailelere, çocuklarına destek olmaları konusunda gereken beceriler kazandırılır.